Regulamin

§ 1
Postanowienia wstępne

  1. Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym kizbykids.pl prowadzony jest przez: Sławomir Kowalski i Krzysztof Dąbrowski prowadzących działalność gospodarczą pod firmą PPHU „K I Z” S.C. SŁAWOMIR KOWALSKI KRZYSZTOF DĄBROWSKI, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadającą: adres miejsca wykonywania działalności: PPHU „K i Z” S.C. SŁAWOMIR KOWALSKI KRZYSZTOF DĄBROWSKI, 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Słowackiego 253a, adres poczty elektronicznej: sklep@kizbykids.pl.
  2. Niniejszy Regulamin skierowany jest do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.

 

§ 2
Definicje

  1. Sprzedawca – PPHU „K i Z” S.C. SŁAWOMIR KOWALSKI KRZYSZTOF DĄBROWSKI wpisane do Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadające: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: PPHU „K i Z” S.C. SŁAWOMIR KOWALSKI KRZYSZTOF DĄBROWSKI, 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Słowackiego 253a 
  2. Klient – podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
  3. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
  4. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym kizbykids.pl 
  5. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  6. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
  7. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
  8. Konto – konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
  9. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
  10. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
  11. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
  12. Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  13. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
  14. Newsletter – Usługa Elektroniczna, elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Usługodawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Usługobiorcom automatyczne otrzymywanie od Usługodawcy cyklicznych treści kolejnych edycji newslettera zawierającego informacje o Produktach, nowościach i promocjach w Sklepie Internetowym.
  15. Administrator – administrator danych osobowych, którym jest Sprzedawca.

 

§ 3
Kontakt ze Sklepem

  1. Adres Sprzedawcy: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Słowackiego 253a
  2. Adres e-mail Sprzedawcy: sklep@kizbykids.pl
  3. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: PL36 2490 0005 0000 4530 5249 1275
  4. SWIFT: ALBPPLPW
  5. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
  6. Klient może porozumieć się telefonicznie pod numerem telefonu: +48 504 240 452 ze Sprzedawcą wyłącznie w godzinach 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

 

§ 4
Wymagania techniczne

  1. Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
    1. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu: Mozilla Firefox w wersji 17.0 i wyższej lub Internet Explorer w wersji 10.0 i wyższej, Opera w wersji 12.0 i wyższej, Google Chrome w wersji 23.0. i wyższej, Safari w wersji 5.0 i wyższej, Microsoft Edge w wersji 25.10586.0.0 i wyższej;
    2. zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 1024×768;
    3. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail);
    4. włączona obsługa plików cookies.

 

§ 5
Informacje ogólne

  1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
  2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest wyłącznie po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu.
  3. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami netto (nie uwzględniają podatku VAT).
  4. Prowadzone promocje w sklepie internetowym nie łączą się ze sobą.
  5. W przypadku gdy zamówiony przez Klienta towar jest niedostępny z przyczyn niezależnych od Sprzedającego, Sprzedawca ma obowiązek poinformować o tym Kupującego, który w tej sytuacji może zażądać zwrotu wpłaconej kwoty bądź zaczekać, aż towar będzie dostępny. Jeżeli towar został wycofany ze sprzedaży, klient otrzyma zwrot wpłaconej kwoty.

 

§ 6
Zakładanie Konta w Sklepie

  1. Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji i uzupełnić wszystkie dane dotyczące firmy.
  2. Po uzupełnieniu danych administrator zweryfikuje je i dokona aktywacji konta w przeciągu 48h.
    1. Administrator może bez podania przyczyny odmówić aktywacji konta w sklepie.
  3. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
  4. Założenie Konta w Sklepie przez osobę niebędącą Przedsiębiorcą nie jest możliwe.
  5. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
  6. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 3 Regulaminu.

 

§ 7
Zasady składania Zamówienia

  1. W celu złożenia Zamówienia należy:
    1. zalogować się do Sklepu;
    2. wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Koszyk”;
    3. kliknąć przycisk “Przejdź do kasy” oraz potwierdzić zamówienie;
    4. wypełnić formularz z danymi do płatności, natomiast w przypadku wysyłki zamówienia na inny adres, należy zaznaczyć opcję wysyłki (checkbox) na inny adres oraz wypełnić formularz;  
    5. wybrać jeden z dostępnych sposobów wysyłki;
    6. przeczytać oraz zaakceptować Regulamin sklepu;
    7. złożyć zamówienie klikając w przycisk „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”;
    8. w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie.

§ 8
Oferowane metody dostawy oraz płatności

  1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:
    1. Przesyłka kurierska UPS.
    2. Odbiór osobisty.
  2. Dla zamówień na terenie Polski powyżej 3 000,00 PLN netto wysyłka zamówienia jest bezpłatna. W przypadku zamówień poniżej 3 000,00 PLN koszt wysyłki jest uzależniony od wagi towaru i może być różny.
  3. Opłaty za wysyłki międzynarodowe ze względu na różnice w kursach walutowych mogą ulegać zmianie i są wyceniane indywidualnie.

 

§ 9
Wykonanie umowy sprzedaży

  1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 7 Regulaminu.
  2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem
    a Sprzedawcą.
  3. W przypadku zamówienia towaru przez klienta i braku płatności z jego strony w przeciągu 5 dni kalendarzowych zamówienie zostanie anulowane.
  4. Po dokonaniu płatności przez Klienta, Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie 5 dni roboczych (z zastrzeżeniem § 5 Regulaminu), w sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
  5. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin.
  6. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
    1. W przypadku płatności z góry od momentu zaksięgowania środków na koncie Sprzedawcy.
    2. W przypadku płatności z terminem wynoszącym określoną liczbę dni, po potwierdzeniu zamówienia przez Sprzedawcę.
  1. Dostawa Produktu odbywa się na terenie Polski oraz następujących krajów: 
    • Kraje Unii Europejskiej 

§ 10
Reklamacje

  1. Jeżeli otrzymany przez klienta towar jest wadliwy, Klient może skorzystać z uprawnień z tytułu rękojmi, która przysługuje mu od sprzedawcy z tytułu wady towaru.
  2. W przypadku stwierdzenia wady towaru Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: sklep@kizbykids.pl  Uprawnienie to przysługuje w ciągu 2 (dwóch) lat od daty wydania towaru Klientowi, Klient, powinien zawiadomić Sklep o wadzie w ciągu roku, licząc od dnia stwierdzenia wady.
    W takim przypadku klient powinien poinformować sklep wysyłając listownie stosowną informację na adres opisany w §3 niniejszego regulaminu bądź na adres poczty elektronicznej: sklep@kizbykids.pl oraz towar na adres sklepu opisany w §3 niniejszego regulaminu. Do odsyłanego towaru klient powinien dołączyć dowód zakupu z opisem reklamacji, oryginalną metką i oryginalne opakowanie. 
  3. Sklep, najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu. Jeżeli Sklep rozpatrzy reklamację pozytywnie, wówczas zwrot należności nastąpi w ciągu 7 dni od przesłania przez klienta zaakceptowanej faktury korygującej. 

  

§ 14
Dane osobowe w Sklepie internetowym

  1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
  3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
    a. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
  4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
  5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.

 

§ 15
Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn – to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
  4. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.