Regulamin
§ 1
Postanowienia wstępne
- Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym kizbykids.pl prowadzony jest przez: Sławomir Kowalski i Krzysztof Dąbrowski prowadzących działalność gospodarczą pod firmą PPHU „K I Z” S.C. SŁAWOMIR KOWALSKI KRZYSZTOF DĄBROWSKI, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadającą: adres miejsca wykonywania działalności: PPHU „K i Z” S.C. SŁAWOMIR KOWALSKI KRZYSZTOF DĄBROWSKI, 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Słowackiego 253a, adres poczty elektronicznej: sklep@kizbykids.pl.
- Niniejszy Regulamin skierowany jest do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.
§ 2
Definicje
- Sprzedawca – PPHU „K i Z” S.C. SŁAWOMIR KOWALSKI KRZYSZTOF DĄBROWSKI wpisane do Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadające: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: PPHU „K i Z” S.C. SŁAWOMIR KOWALSKI KRZYSZTOF DĄBROWSKI, 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Słowackiego 253a
- Klient – podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
- Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym kizbykids.pl
- Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
- Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
- Konto – konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
- Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
- Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
- Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
- Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
- Newsletter – Usługa Elektroniczna, elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Usługodawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Usługobiorcom automatyczne otrzymywanie od Usługodawcy cyklicznych treści kolejnych edycji newslettera zawierającego informacje o Produktach, nowościach i promocjach w Sklepie Internetowym.
- Administrator – administrator danych osobowych, którym jest Sprzedawca.
§ 3
Kontakt ze Sklepem
- Adres Sprzedawcy: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Słowackiego 253a
- Adres e-mail Sprzedawcy: sklep@kizbykids.pl
- Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: PL36 2490 0005 0000 4530 5249 1275
- SWIFT: ALBPPLPW
- Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
- Klient może porozumieć się telefonicznie pod numerem telefonu: +48 504 240 452 ze Sprzedawcą wyłącznie w godzinach 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
§ 4
Wymagania techniczne
- Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
- urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu: Mozilla Firefox w wersji 17.0 i wyższej lub Internet Explorer w wersji 10.0 i wyższej, Opera w wersji 12.0 i wyższej, Google Chrome w wersji 23.0. i wyższej, Safari w wersji 5.0 i wyższej, Microsoft Edge w wersji 25.10586.0.0 i wyższej;
- zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 1024×768;
- aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail);
- włączona obsługa plików cookies.
§ 5
Informacje ogólne
- Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
- Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest wyłącznie po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu.
- Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami netto (nie uwzględniają podatku VAT).
- Prowadzone promocje w sklepie internetowym nie łączą się ze sobą.
- W przypadku gdy zamówiony przez Klienta towar jest niedostępny z przyczyn niezależnych od Sprzedającego, Sprzedawca ma obowiązek poinformować o tym Kupującego, który w tej sytuacji może zażądać zwrotu wpłaconej kwoty bądź zaczekać, aż towar będzie dostępny. Jeżeli towar został wycofany ze sprzedaży, klient otrzyma zwrot wpłaconej kwoty.
§ 6
Zakładanie Konta w Sklepie
- Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji i uzupełnić wszystkie dane dotyczące firmy.
- Po uzupełnieniu danych administrator zweryfikuje je i dokona aktywacji konta w przeciągu 48h.
- Administrator może bez podania przyczyny odmówić aktywacji konta w sklepie.
- Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
- Założenie Konta w Sklepie przez osobę niebędącą Przedsiębiorcą nie jest możliwe.
- Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
- Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 3 Regulaminu.
§ 7
Zasady składania Zamówienia
- W celu złożenia Zamówienia należy:
- zalogować się do Sklepu;
- wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Koszyk”;
- kliknąć przycisk “Przejdź do kasy” oraz potwierdzić zamówienie;
- wypełnić formularz z danymi do płatności, natomiast w przypadku wysyłki zamówienia na inny adres, należy zaznaczyć opcję wysyłki (checkbox) na inny adres oraz wypełnić formularz;
- wybrać jeden z dostępnych sposobów wysyłki;
- przeczytać oraz zaakceptować Regulamin sklepu;
- złożyć zamówienie klikając w przycisk „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”;
- w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie.
§ 8
Oferowane metody dostawy oraz płatności
- Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:
- Przesyłka kurierska UPS.
- Odbiór osobisty.
- Dla zamówień na terenie Polski powyżej 3 000,00 PLN netto wysyłka zamówienia jest bezpłatna. W przypadku zamówień poniżej 3 000,00 PLN koszt wysyłki jest uzależniony od wagi towaru i może być różny.
- Opłaty za wysyłki międzynarodowe ze względu na różnice w kursach walutowych mogą ulegać zmianie i są wyceniane indywidualnie.
§ 9
Wykonanie umowy sprzedaży
- Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 7 Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem
a Sprzedawcą. - W przypadku zamówienia towaru przez klienta i braku płatności z jego strony w przeciągu 5 dni kalendarzowych zamówienie zostanie anulowane.
- Po dokonaniu płatności przez Klienta, Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie 5 dni roboczych (z zastrzeżeniem § 5 Regulaminu), w sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
- W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin.
- Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
- W przypadku płatności z góry od momentu zaksięgowania środków na koncie Sprzedawcy.
- W przypadku płatności z terminem wynoszącym określoną liczbę dni, po potwierdzeniu zamówienia przez Sprzedawcę.
- Dostawa Produktu odbywa się na terenie Polski oraz następujących krajów:
-
- Kraje Unii Europejskiej
§ 10
Reklamacje
- Jeżeli otrzymany przez klienta towar jest wadliwy, Klient może skorzystać z uprawnień z tytułu rękojmi, która przysługuje mu od sprzedawcy z tytułu wady towaru.
- W przypadku stwierdzenia wady towaru Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: sklep@kizbykids.pl Uprawnienie to przysługuje w ciągu 2 (dwóch) lat od daty wydania towaru Klientowi, Klient, powinien zawiadomić Sklep o wadzie w ciągu roku, licząc od dnia stwierdzenia wady.
W takim przypadku klient powinien poinformować sklep wysyłając listownie stosowną informację na adres opisany w §3 niniejszego regulaminu bądź na adres poczty elektronicznej: sklep@kizbykids.pl oraz towar na adres sklepu opisany w §3 niniejszego regulaminu. Do odsyłanego towaru klient powinien dołączyć dowód zakupu z opisem reklamacji, oryginalną metką i oryginalne opakowanie. - Sklep, najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu. Jeżeli Sklep rozpatrzy reklamację pozytywnie, wówczas zwrot należności nastąpi w ciągu 7 dni od przesłania przez klienta zaakceptowanej faktury korygującej.
§ 14
Dane osobowe w Sklepie internetowym
- Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
- Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
a. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora. - Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
§ 15
Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn – to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
- Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.